Saturday, May 23, 2009

Hawaii 3rd

21 Mai

Ne-am trazit prajiti pe la 7, am mers la acelasi Mall si am mancat de data asta chinezesc, si ne-am intors la hotel pentru a rezerva excursiile. Nu ne-a placut mai deloc oferta celor de acolo asa ca am hotarat sa ne facem singuri excursiile, cu bicicleta, urmand sa mergem si in jungla si la Hahauma Bay.

Ne-am uitat bineinteles dupa un tandem, similar cu cel inchiriat la San Francisco. Am intrebat la 3 centre...fara succes. Floriana nu prea stia sa mearga pe bicicleta, dar a zis ca vrea sa incerce. Am cerut o bicicleta cateva minute in parcarea centrului de inchiriat, sa facem o tura. Floriana nu a reusit, asa ca am multumit pentru incercarea acordata si am cautat alte variante. Aveau si scutere acolo si ne-am gandit ca ar fi o treaba. Nu era! Exista o lege federala care interzice 2 oameni pe scuter, iar Floriana a zis ca daca nu reuseste singura pe bicicleta, la scuter nici nu se gandeste. Ok. "Ce alta solutie ne puteti oferi?"... am intrebat la centrul de inchirieri. "Avem un Ford Mustang decapotabil." "La ce pret?" "O suta de dolari...".

M-am uitat la Floriana si in 10 minute plecam cu Ford-ul decapotat. Cool! Am facut un tur al insulei, am mancat pe plaja creveti cu usturoi si Pele Pulu Masima Kumala, o mancare locala cu cartof dulce si carne de vita, am facut plaja si baie si ne-am simtit excelent.

Pe drum am vrut sa trecem pe la Hamauna Bay, dar parcarea era plina asa ca am renuntat. Pitstop de o baie am facut si la plaja de la Waimea Bay, unde am vazut stancile de pe care tinerii sareau entuziasti in ocean. Am fost si eu entuziast de 2 ori, am recuperat-o pe Floriana si am incheiat turul cu mustangul pe langa Perl Harbour.

Inainte de masa am facut si o plimbare prin jungla pana la Manoa Falls, cascade care, ca orice poveste Hawaiiana bine vanduta, nu sunt impresionante mereu, ci doar intr-o anumita perioada a anului, atunci cand se scrie povestea. Ne-a placut foarte mult in jungla; copaci uriasi, plante la fel de mari, linistea ciripitului de pasari (era pe la 7:30 PM si daca am intalnit 2-3 oameni rataciti), si in final cascada, un firicel de apa ce curgea pe un perete aproape vertical.

La hotel ne-am respectat si am ales Valet Parking pentru Mustang, ceea ce ne-a facut sa ne simitim extrem de bine cand am inmanat soferului cheile de la masina, am primit un cartonas cu numar de ordine, si ne-am vazut mai departe de seara fara a ne pune problema parcarii.

Cina am luat-o la Hilton Village, chiar in apropiere de hotel, unde am mancat ceva rapid si am baut eu un Amstel si Foriana o limonada. Culcarea a venit ca o binecuvantare dupa ziua agitata de pe insula Olahu.

No comments: