Monday, September 21, 2009

Umbrele si Vaci

Toata vara asta am incercat sa ajungem la munte. Dar ba nu ne-a ajutat vreme, ba am avut altceva de facut, ba nu aveam echipa...
Dar weekendul asta ajungem! Sigur!
Si am plecat!

Am plecat sambata dimineata de la ai mei parinti, cu target sa ajungem la Plaiul Foii, sa facem un traseu, sa bem o tuica si sa mancam bine, sa dormim in cort si sa ne relaxam.

Vremea?...sambata dimineata ... cu muuuuuuu....lta apa. Suntem pe drumul Targoviste - Sinaia si ploua torential, intarindu-ne optimismul si dorinta de a petrece un weekend frumos si insorit.

La un moment dat, dupa Pucioasa, cam pe unde s-au filmat scenele la Borat, apare din ploaie o umbrela galbena. Frana! Umbrela galbena era in mijlocul drumului. Si era tinuta de un om. Un om care semana cu cei care apar in scenele din Borat. Dar nu o tinea deasupra capului. O tinea in dreapta, acoperind parca ceva plapand si firav, sa nu-l ude potopul care curgea. Ne-a vazut ca venim spre el si s-a gandit imediat ca ar fi mai bine sa se dea la o parte.

Si s-a dat! Dar a riscat! Si ne-a dezvaluit ce acoperea cu umbrela.

O vaca! Sau o vacuta...sau o vitica...sau ceva de genul asta. Am inceput sa rad cu Floriana in hohote. Poate ca a dus-o la coafor in sat, sa o pregateasca pentru imperechere, si nu vrea sa-si piarda investitia ... sau poate ca i-a spus vaca ca daca se uda nu-i mai da lapte diseara ... sau poate ca vrea sa arate ca e gentelmen si tine umbrela doamnei...

Cert e ca pe noi ne-a protejat de ploaie tot weekend-ul la Plaiul Foii!

No comments: