Thursday, July 24, 2008

HAPPY BIRTHDAY !

Azi e ziua mea! Asta nu e ceva neobisnuit. Fiecare are o zi a lui, in care primeste cadouri, bea o bere sau un pahar de sampanie si toate celelalte.

Aseara m-am intors de la Iasi pe la 11 seara. Floriana mea ma astepta cu o surpriza grozava: vin rosu, lumanari, branza frantuzeasca, prajituri si un cadou extraodinar!! Asta e ceva neobisnuit. Dar la cat de minunata e ea si cat de minunat are grija de mine, a inceput sa devina obisnuit.

[11:51:53 AM] PUSCAS FABIAN says:
HAPPY BIRTHDAY !HAPPY AND WONDERFULL LIFE ! Imi apare o fereastra de chat de la skype. Apoi urmeaza un text in engleza, foarte clasic si foarte frumos pregatit si prezentat, care imi ureaza tot binele din lume, imi spune sa am o atitudine pozitiva, ma sfatuieste sa nu-mi pierd niciodata speranta in ceea ce vreau sa realizez si se incheie cu cateva emote iconuri haioase care prezinta un tort, o bere si o strangere de mana. Asta e ceva cu totul neobisnuit! Nu cunosc nici un Puscas Fabian...sau...incerc sa caut prin memorie...nu, nu imi spune nimic numele asta. Nu stiu cine e...ma gandesc totusi sa fiu politicos:
[11:53:42 AM] Mihai Ionescu says: thank you very much!
si adaug apoi circumspect: do we know eatch other?
[11:55:42 AM] PUSCAS FABIAN says: never know ..........the internet ........
Da, al dracului internetul asta. Continui discutia cu acest cyber PUSCAS FABIAN, aflu ca e jumate roman din Cluj, jumate francez. Aflu cand e ziua lui si imi pun reminder in agenda sa-l felicit si eu. Vorbim in engleza, in franceza, in romana, imi zice ca daca trec prin Paris sa-i dau un semn. Am fost saptamana trecuta!!!!! Pare ca ramanem cyber prieteni si incheie triumfal:
[12:06:00 PM] PUSCAS FABIAN says: la viitoarea

Asta e ceva cu adevarat neobinsuit....

No comments: