Wednesday, July 2, 2008

Nu vreau bani!

Sunt racit. E iulie, mijlocul verii, si eu imi trag nasul si stranut ca dracu'. Asta e partea rea...partea buna e ca nu mai trebuie sa muncesc vreo 2 zile. Am o scuza perfect valabila.Am incercat si azi sa muncesc, am stat vreo 2-3 ore la birou, apoi m-a doborat. Trebuia sa plec ca nu eram in stare de nimic.

Si am plecat. Am luat-o pe jos pana la universitatii sa iau metroul. Pe drum ma opreste un domn in varsta, cred eu ca era in varsta, dar nu foarte in varsta daca e sa-l compar cu parintii mei pe care nu-i consider in varsta, cam pe la 60 de ani cred ca avea. Ma opreste si ma intreaba: "Nu aveti o bucata de paine?" "Nu am..." am raspuns grabit si stanjenit de situatie.

Am mers mai departe si gandurile au dat navala...nu pare un cersetor agresiv de la colt de strada...e imbracat ca vai de mama lui, rupt si jerpelit tot...nu are privirea aia rea a cersetorului care iti cere 5 lei la o biserica si nu scapi de el nici cu dumnezeu...are parul alb, e nebarbierit...m-a cuprins un sentiment de om. Paine nu am, dar 1 leu pot sa-i dau, zecemii vechi adica.

Am scos portofelul, m-am intors, l-am strigat si i-am intins banii. "A...nu, nu vreau bani!" a raspuns el foarte hotarat. S-a intors si si-a continuat drumul.

No comments: