Thursday, July 31, 2008

Casa noastra

Aseara mi-am montat spoturi in casa. Trei. Doua in camera si unul in baie. A venit electricianul, in 30 de minute erau gata. A lucrat foarte frumos si curat si nici nu mi-a luat multi bani. 30 de lei. Cinstit si profesionist ca toti oamenii lui nea Dan.

Am facut curat cu Floriana, apoi am admirat casa noastra. Mica, cocheta, calda, frumoasa, a noastra! Gandul m-a dus la garsoniera prezentata foarte frumos la Ikea. Acum ma gandesc la apartamentele din Tokio...am aflat de curand despre unul dintre ele in "Ce mica-i lumea" a lui David Lodge. Mici, nu...foarte mici, discrete, practice.

Si acum intrebarea: de ce mai mare ? De ce am avea mai multa nevoie de spatiu ? Ce sa facem cu el ? Sigur ca daca ar fi sa dam petreceri cu 30 de invitati in fiecare luna, o garsoniera nu ar fi suficienta. Sigur ca daca am avea si 2 copii, o garsoniera nu ar fi suficienta. Sigur ca daca am locui cu parintii, o garsoniera nu ar fi suficienta. Sigura ca daca am avea nevoie de o camera de zi, de un dormitor unde sa nu facem patul, de un birou unde eu sa stau sa lucrez si Floriana sa picteze, nu ar fi suficienta. Sigur ca daca stau sa ma gandesc pot gasi 100 de motive pentru care garsoniera ca cea in care stam acum nu ar fi suficienta.

Dar acum e suficienta! Si tocmai am terminat de aranjat totul! Mai trebuie un dulapior la baie zice Floriana, dar asta mai negociem....Deocamdata e gata si e suficienta...e a nostra!

No comments: