Wednesday, October 14, 2009

911 Targa 4S

Sunt in tren catre Iasi si incerc sa astern in documentul Word cateva cuvinte despre experienta de azi. Am povestit la majoritate cunoscutilor deja cum a  fost, asa ca e suficient sa fac un review, nu trebuie sa fiu din nou creativ avand in vedere ora tarzie si gradul meu de oboseala.

Prima intalnire cu Porsche 911 Targa 4S a fost emotionanta. Mai mult pentru Porsche decat pentru mine, pentru ca eu il cunosteam din reviste, filme si jocul NFS Porsche 2000. El cu siguranta habar nu avea cine sunt eu. Trecand peste emotia primei intalniri, m-a acceptat si m-a invitat sa ma urc in el. Am coborat de fapt, in masina, garda la sol minuscula si pozitia sportiva fortandu-ma sa ma intrebuintez serios in timpul procedurii.

Dar sa las ifosele si implinirea de sine pe care am simtit-o cand Porsche a fost emotiv la intalnirea cu mine si sa trec la descrierea masinii. De fapt, a senzatiei. E mai corect spus asa. Descrierea masinii o puteti citi in reviste, vedea la Top Gear sau pe www.porsche.ro. Senzatia e cea care conteaza si ramane. Si a ramas! Inca o mai am! Inca mai simt in spate apasarea scaunului cand, cu pedala strivita de podea, Porsche incepea sa urle frumos, sorbea din soseaua de centura si nu uita sa-mi trimita direct in coloana cervicala, prin PDK, cuplul motorului de 3,8 litri.

Frumos! Zgomotos! Fun!

La inceput el a fost prudent. Nu m-a lasat sa-l calc prea tare. Mi-a transmis cumva ca nu sunt pregatit, ca trebuie sa ma cunoasca intai, sa fie sigur ca e suficient de bun pentru mine. Dar dupa ce m-a cunoscut, s-a dezlantuit. L-a ajutat si activarea modului super sport, care a facut acul turometrului sa sara cu vreo 2-3 mii de rotatii in sus, motorul sa inceapa sa urle razboinic, mana mea sa se inclesteze pe volan si sa impreuna sa decolam. Eram deja noi!

Si fiind in echipa cu Porsche nu mai pot pastra tonul romantic de pana acum. Nu mai merge. E prea moale. Iar Porsche e rau. In cateva secunde m-a dus la 150  Km/h. Pe soseaua Pipera-TUnari. Frana promta m-a strunit imediat si m-a adus cu rotile pe pamant. Dar nu putea sta pe loc. A comutat pe modul super sport si a sarit la 180 Km/h. Pe soseaua de centura de data asta. Nu cred sa ne fi vazut cineva dintre cei pe care i-am depasit. A stiut sa fie delicat cu mine cand am trecut calea ferata. Incredibil de delicat! Avand in vedere suspensia super-sport si talonul subtire al cauciurilor.

Asta a fost Porsche. M-a lasat in parcare spunandu-mi ca ii pare rau ca plec. Ca i-a placut cu mine. Sa scriu despre noi, dar sa fiu scurt, la obiect. La fel de scurt cum a atins el suta si la fel de la obiect cum mi-a aratat ca poate frana. Si ca data viitoare invata un traseu virajat si ma cheama sa dam o tura.

Cool!

No comments: