Friday, October 9, 2009

Roma, primo

Am plecat de dimineata din Bucuresti, pe la 6 mai precis, de pe Baneasa. Serviciul decent pe Baneasa si la Wizz Air, imbarcare rapida intr-un avion nou, ingrijit, cu scaune foarte mici in care si Floriana abia
poate sa doarma.

Cand scriu randurile astea suntem in avion, probabil la vreo 10 mii de metri. Am inceput cartea lui Jung care mi s-a parut captivanta, am incercat sa dorm fara succes asa ca m-am hotarat sa incep jurnalul pentru Roma.

Ajungem pe Ciampino in jur de 7 ora locala  probabil ca o sa luam taxiul despre care m-am interesat ca are pret fix, 30 de EUR. Cazare o sa fie la hotelul Twenty One, chiar in centrul Romei, pe Via Cola di Rienzo, la nord de Castelul Saint Angelo si la 20 de minute de mers pe jos de Vatican.

Nasii o sa vina abia diseara, cu alta cursa Wizz Air, din cauza unor probleme aparute la Adrian la birou. Ii asteptam sa bem bere si sa mancam pizza. Noi o sa profitam probabil de ziua de azi sa vizitam locurile pe care si le doreste Floriana.

Buongiorno !

No comments: