Saturday, October 24, 2009

Tough guy

« Hey! Are you feeling to good to pick up your salt! »
« Je ne comprends pas…parlez-vous français? »

Bineinteles ca inteleg ! Dar e un tip care arata ca Nicu Vlad si tipa la mine in engleza. Deci nu inteleg …

« You understand! Why don’t you pick up your salt? »
« Désolé…parlez-vous français…je ne comprends pas … »

Si tipul continua… si imi dau seama ce am facut…de fapt, stiam déjà ca am dat sticluta de sare pe strada si ca s-a spart, dar nu stiam ca e asa de grav. Dar tipul arata ca Nicu Vlad si tipa la mine in engleza. Deci nu inteleg … si pana la urma pleaca.

Imi dau seama rapid despre ce e vorba. Un tip anglo-saxon, sau neamt, ofuscat pe buna dreptate de faptul ca eu am trantit sarea in strada, ca s-a spart si ca trecatorii se pot taia in cioburi. Spiritul lui drept si la obiect nu accepta chestia asta. Dar nu am crezut ca e asa de grav. Ok. Si acum ?

Ma ridic imediat … imi continui niz-nai-ul frantuzesc :

« Désolé, vous avez raison, je n’ai pas vu que c’est assez grave…désolé »

Si ii intind mana.  Si Nicu Vlad imi da mana si imi zambaeste. Bat cuba cu el, apreciez curajul si spiritul lui corect si ramanem prieteni. Sau cel putin eu sunt convins ca el e constient de chestia asta !

No comments: